מנכ״ל מועצת המובילים נפגש עם ח״כ סגלוביץ
לוח הפלגות
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
ייצוא
מהארץ
ייבוא
לארץ

מנכ״ל מועצת המובילים נפגש עם ח״כ סגלוביץ

מנכ״ל מועצת המובילים העלה בפגישתו עם ח״כ סגלוביץ נושאים חשובים לטיפול כגון הפקת לקחים ממבצע חרבות ברזל בכל הנוגע לשמירה על המשך תפקוד תקין של המשק האזרחי וכן היערכות לביצוע הובלות יבשתיות מנמלי הים בישראל לאמירויות דרך ירדן וסעודיה בסיוע המדינה
21.03.24 / 13:57
מימין: דוד כוכבא וח״כ יואב סגלוביץ
21.03.24
מימין: דוד כוכבא וח״כ יואב סגלוביץ

דוד כוכבא, מנכ״ל מועצת המובילים, נפגש השבוע עם ח״כ יואב סגלוביץ, ניצב בדימוס וסגן השר לביטחון פנים לשעבר ממפלגת יש עתיד. לאחר שח״כ סגלוביץ קיבל סקירה של מבנה מועצת המובילים ורקע ונתונים על ענף ההובלה, דנו השניים בשני נושאים עיקריים: משק לשעת חירום - לקחים ממבצע חרבות ברזל בכל הנוגע לשמירה על המשך תפקוד תקין של המשק האזרחי כגיבוי לאלפי נהגים מגוייסים לטובת משימות ביטחוניות, וסקירה על הפעילות הבינלאומית של מועצת המובילים שהתמקדה במגוון האפשרויות לביצוע הובלות יבשתיות מנמלי הים בישראל לאמירויות דרך ירדן וסעודיה. מנכ״ל המועצה כוכבא ביקש לקדם דיון מיידי עם כלל הגופים הנוגעים לדבר לרבות רח״ל.

 

נציין כי מועצת המובילים חברה שנים רבות בארגון הבינלאומי לתחבורת הכביש IRU אשר פועל בחסות האו״ם ומקום מושבו בג׳נבה. המועצה בישראל הינה מורשית בלעדית ע״י IRU להנפיק ״קרנה TIR״ - אישור מיוחד שבאמצעותו ניתן לעבור יבשתית ממדינה למדינה ללא בדיקת מכס. רוב מדינות אירופה והמזרח התיכון הינן חברות IRU, מורשות TIR ומגלות פעילות ענפה בזירה הבינלאומית. במועצת המובילים סבורים כי מדובר באתגר בינלאומי ועל כן יש צורך בהתערבות המדינה על מנת למקצע ולתקצב את הפעילות.

 

בסיום הפגישה הבטיח ח״כ סגלוביץ כי הוא יפעל לטובת קידום שני הנושאים שעלו בדיון.

 
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מידע שימושי
שערי
מטבע
מחשבוני
המרה
מחשבוני
עזר
חישוב
משקל נפחי
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 04.05.2024
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.723 -0.401
אירו 3.9941 -0.175
ליש"ט 4.6705 -0.152
100 יין 2.4297 +0.88
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
כל הזכויות שמורות